Måndag

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag funderar på igen att sluta blogga. Samtidigt som jag älskar att få skriva av mig så känner jag ändå inte att jag kan göra det till fullo här på bloggen. För Jag hatar att veta att det finns folk som läser min blogg som jag inte vill ska ha med mitt liv att göra. Men sen om man väljer att skriva saker på internet så vet man ju att vem som helst har tillgång till det. Så hur ska jag göra? Skaffa en blogg som jag inte berättar om, så jag bara skriver för egen vinning? Vilket är lite tråkigt det med eftersom man älskar ju att få kommentarer. kanske borde skaffa en blogg och sen får man säga till om man vill ha adressen, för på så sätt så vet ju jag vilka som läser. (till en början)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Du kan ju ha lösenord till bloggen väl ? :) kanske är en lösning.

2012-04-03 @ 08:49:11
URL: http://ellinorastamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0